HomeGames ArenaReview Call of Duty Advanced Warfare

Review Call of Duty Advanced Warfare

Call of Duty Ghosts a dezamagit multi jucatori ai seriei , jucatori ce si-au cautat refugiul in alte jocuri, precum Battlefield si Titanfall, care, la randul lor, au fost abandonate de catre acestia. Advanced Warfare cauta sa revitalizeze franciza in cauza prin aducerea unor schimbari fundamentale. Este Call of Duty Advanced Warfare un joc bun ? Aflati imediat.

Advanced Warfare doreste sa indrepte greselile lui Ghosts incepand chiar de la poveste. In prim plan se afla armata privata Atlas si efectele sale asupra societatii. Atlas este una dintre cele mai bune dotate armate de pe planeta. CEO-ul acestei puteri private, Jonathan Irons, este ferm convins ca razboiul sau impotriva razboiului este unul ce merita purtat. Unul dintre soldatii Atlas ce ia parte la acest razboi este Jack Mitchell, protagonistul jocului. In urma unui eveniment traumatizant pe campul de lupta , Mitchell este recrutat de Irons. In prima parte a naratiunii, rolul antagonistului este jucat de organizatia terorista KVA, pozitie ce va fi asumata de , supriza , supriza, Jonathan Irons in a doua jumatate a jocului. Inainte sa ma ingropati in rosii stricate, tin sa mentionez ca inca din primele trailere am aflat ca Irons va fi un personaj negativ, asa ca shht si continuati sa cititi.

AdvancedWarfarePrevIMG002

Din pacate, Irons este singurul personaj bun. Protagonistul este banal, face cum ii se spune, stie ca trebuie sa il ucida pe tipul cel rau si atat. Personajele suport sunt doar ca sa fie prezente, ele fiind uni-dimensionale si nedezvoltate. Firul epic urmeaza formula traditionala : fuguta fuguta la usa, poc poc, apasa X sa sari pe geam, fi salvat de coechipier si tot asa. Finalul, deasemenea, lasa de dorit.

In concluzie, chiar daca Advanced Warfare exceleaza in anumite momente, el tot este bantuit de cliseele narrative cu care Call of Duty ne-a obisnuit pana acum. Nota 7 pentru poveste si mergem mai departe.

CoDAWExtIMG02

Din punct de vedere al experientei, Advanced Warfare nu difera de restul seriei. Gameplay-ul si-a pastrat stilul alert cu care am fost obisnuiti pana acum. Insa, acest lucru nu inseamna ca nu au fost facute schimbari la nivelul mecanicilor de joc. Cea mai noua aditie este modul de deplasare EXO, ce consta in utilizarea unui exoschelet ce adauga un element al verticalitatii jocului. Prezenta acestei verticalitati influenteaza dinamica gameplay-ului, jucatorul fiind nevoit sa fie atent la imprejurimile sale si sa fie tot timpul in alerta.Campania face o treaba extraordinara in pregatirea jucatorului pentru modul multiplayer. Ne-a placut faptul ca gradul de pricepere in folosirea EXO-ului poate face diferenta dintre viata si moarte. Exoscheletul poate fi folosit atat ofensiv, cat si defensiv.