Cum arata piata de smartphone din China

2

Oricine are o atracție cât de mică despre lumea smartphone știe că piața din China este cea mai mare și că încă are un potențial imens. Așa că de multe ori statisticile legate de ordinea producătorilor de pe această piață (în condițiile în care o parte din ei nu vând la nivel global și se limitează la piața din țara natală) au fost extrem de interesante și, mai mult, și-au pus amprenta și asupra ordinii la nivel global a producătorilor de smartphone. Este și cazul anului 2016.

Un studiu al celor de la IDC realizat pentru piața din China, pentru tot anul trecut ne arată că, la nivel de unități livrate, Apple și Xiaomi au părăsit podiumul. O ascensiune fulminantă i-a propulsat pe cei de la Oppo în postura de lider al acestei piețe, cu o cotă de 16,8 procente, dată de livrări totale de 78,4 milioane de unități. Lupta a fost una strânsă. Poziția a doua a fost ocupată de Huawei cu 16,4% cotă de piață (76,6 milioane de unități livrate în 2016, jumătate din totalul vânzărilor acestei companii la nivel global), iar ultima poziție a podiumului a fost ocupată de Vivo, cu o cotă de piață de 14,8% (69,2 milioane de unități vândute).

Așa cum spuneam, evoluția Oppo și Vivo pe piața din China s-a resimțit și în topul global al producătorilor de smartphone pe 2016.

via IDC

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*

code