HomeFeaturedFocusReview Gas Guzzlers Extreme

Review Gas Guzzlers Extreme

Motoare încinse, roți topite, mitraliere incandescente, mirosul obuzelor proaspăt explodate într-un non-Viper, nu credeam că voi simți asta atât de repede după Gas Guzzlers Combat Carnage. Mi s-a părut și mai puțin probabil să se întâmple tot în Gas Guzzlers, mai exact, în Gas Guzzlers Extreme. Până acum vreo lună habar nu aveam că jocul era măcar în producție, cu atât mai mult că va fi lansat în octombrie. Norocul meu a fost că producătorul răspunde prompt la cereri pentru exemplare de review. A se observa că jocul nu are un 2 în coadă, fiindcă nu este tocmai o variantă complet nou nouță și complet diferită a predecesorului. Vă puteți gândi la el mai mult ca la o variantă extinsă, îmbunătățită a originalului, una ce vine la un preț mai mic decât cel de lansare al jocului de anul trecut, iar în momentul actual are chiar o reducere ce îl împinge pe la 18 euro și puțin. Merită acești bănuți? Depinde. Dacă v-a plăcut primul și vreți o variantă extinsă, cu mai multe moduri de joc, și problemele sale principale reparate, atunci da. În cazul în care așteptați o reducere și mai mare, înțeleg. Dacă nu l-ați jucat pe primul, atunci este și mai indicat să îl luați, fiindcă aduce cam tot ce avea primul, plus conținut amplu nou. Eh, poate nu amplu, dar tot destul cât să nu mă supăr că nu e un expansion pentru original, ci un joc întreg, la un preț modest în comparație cu alte jocuri similare. Capcom face asta pe bandă rulantă cu lucruri și mai minore.

gge

Dar să trecem la părțile esențiale. Pe partea tehnică, nu văd diferențe mari. Adică nu lucruri foarte importante. Modificări sunt, multiplayer-ul parcă e mai stabil, nu mai are problema cu inversarea axelor trăgacelor și în rest este cam cum țin minte jocul anterior. Ai o tonă de opțiuni grafice, ai un detaliu destul de bun, mașini ce se dezmembrează în moduri amuzante și peisaje frumoase. Poți vedea și interiorul mașinilor, fie când te benoclezi pe geam, fie când încep să zboare bucăți. Și astfel vei observa că piloții acestui joc au o obsesie cu păpușile gonflabile, iar unul dintre ei cred că l-a răpit pe Stig, și l-a băgat în portbagaj. Efectele vizuale oferă în continuare un spectacol savuros. Ești înconjurat mereu de explozii, fum și ocazional de lumina soarelui, ce este pe unele trasee plasat în așa fel încât să fie un obstacol pentru unele scurtături, fiindcă va fi cam greu să vezi diferența dintre o piatră imensă și drumul de o culoare similară. În rest, lumina, umbrele, întunericul, nu fac terenul invizibil la fiecare pas ca în alte jocuri. Unde contează, va fi ceață, va fi ploaie, va fi vizibilitate și lumină redusă, pe trasee menite să fie dificil de parcurs. Dacă din motive inexplicabile suporți acel efect de strălucire a camerei, îl poți activa, ca să îți faci viața și mai dificilă, dar ai putea fi o persoană normală, așa că cel mai probabil îl vei ține dezactivat.