HomeFeaturedFocusReview The Wolf Among Us – Episode 1: Faith

Review The Wolf Among Us – Episode 1: Faith

Bigby Wolf, lup, om, șerif, criminal, fabulă, și personaj central al celei mai recente creații a studioului Telltale. The Wolf Among Us, lupul printre noi. O adaptare a unei serii de benzi desenate ce poate că nu este foarte cunoscută, în special pe la noi, fiindcă țara ne e cam paralelă cu benzile desenate. Știu că era pe vremuri Mickey Mouse. Și vorbind de șoarece, ca un rezumat al premizei, luați cam fiecare film Disney și puneți-le personajele într-un decor modern. Deci, este aceeași idee cu Once Upon a Time, doar că diferită în câteva aspecte. Dacă un personaj din Fabletown arată ca un om, sunt șanse ceva mai mari că nu este om, ci un fel de monstruozitate deformată ce își maschează înfățișarea cu o vrajă cumpărată de la vrăjitoare. Asta este legea în această lume, dacă nu îți permiți vraja sau nu o folosești, mergi la Fermă, undeva departe, unde nu te poate vedea nimeni, și unde ar fi bine să rămâi, altfel poți atrage atenție asupra semenilor tăi, exilați din lumea lor fantastică.

thewolfamongus

Interpretarea acestei lumi ia forma unei povești premergătoare seriei de benzi desenate. Una în care Telltale a încercat să redea ideile de bază, dar nu tocmai pe toate. Nu afli de ce au plecat din lumea lor sau cum de pot încasa cărămizi în cap fără să aibă nevoie de un drum până la spital. Înțelegi totuși esențialul. Ești Bigby Wolf, lupul cel mare și rău ce-i teroriza pe cei trei porcușori, sau iezi în cazul nostru, și pe Scufița Roșie. De când cu exilul, Bigby este șeriful cartierului numit Fabletown, unde toate personajele de basm locuiesc, cele cu aspect uman. Misiunea sa este cea de a se asigura că există pace între aceste fabule, că nu încep să facă scandal. În jocul de față, el trebuie să rezolve o crimă. Ceva foarte rar întâlnit, fiindcă aceste creaturi supranaturale sunt foarte greu de omorât, până și sinuciderea necesitând un efort considerabil și foarte multă precizie. Nu o să prindeți făptașul în acest episod, probabil nici în următorul, dar sunteți puși pe urma sa. Sau mai exact, sunteți puși pe urma celui care decideți voi să credeți că este făptașul. Unele alegeri sunt în mod evident incorecte, dar altele au o oarecare șansă de a fi adevărate, deși pare destul de evident cine e făptașul, sau cel puțin asta crede toată lumea, fiindcă la acest joc poți vedea încă din mers ce alegeri au făcut ceilalți jucători.