
„Radio Optimism” este o inițiativă care își propune să diminueze sentimentul tot mai frecvent de lipsă a contactului uman din era digitală. O tentativă de a întări conexiunile umane autentice prin intermediul muzicii.
Campania reflectă angajamentul continuu al LG de a extinde promisiunea „Life’s Good” în spațiul digital. Și vine ca răspuns la concluziile unui sondaj global realizat de LG în SUA, Regatul Unit, Australia, India și Canada, pe un eșantion de 5.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani. Studiul a relevat că 68% dintre respondenți consideră mai dificil să formeze prietenii reale și conexiuni semnificative într-o lume dominată de rețele sociale. În plus, 62% dintre respondenți au declarat că petrec mai mult timp online decât în interacțiuni autentice, iar o treime dintre participanți au avut o conexiune semnificativă doar o dată sau deloc în ultima lună.
„Radio Optimism” invită utilizatorii să creeze melodii AI personalizate și să le trimită celor dragi. Platforma interactivă oferă instrumente bazate pe inteligență artificială, antrenate pe un set de date specifice, capabile să genereze compoziții muzicale și coperți de album unice, în funcție de prompturile utilizatorilor.
Campania are la bază spiritul radioului tradițional, un canal care a reușit mereu să unească oameni prin muzică și povești și transformă această idee într-o experiență digitală care permite exprimarea sentimentelor într-un mod profund. Aproape 90% dintre participanții la sondaj au declarat că astfel de conexiuni duc la o perspectivă mai optimistă asupra vieții.
Website-ul campaniei este disponibil în engleză și spaniolă, urmând ca în curând să fie adăugate și alte limbi pentru a permite participarea globală. Campania poate fi accesată pe pagina RadioOptimism.