HomeFeaturedFocusPopularitatea unei companii versus succesul financiar

Popularitatea unei companii versus succesul financiar

money

Tocmai v-am povestit despre cifrele financiare raportate de Facebook pentru ultimul trimestru al anului trecut și, parcurgând niște materiale de aceeași natură de pe Engadget, am avut o revelație. Recunoașterea și popularitatea pe care o au o companie, nu se regăsește în mod obligatoriu și în succesul financiar al acesteia.

Luați de exemplu Toshiba. Este un nume cunoscut în lumea IT-ului și nu numai, dar nu putem spune că se bucură de popularitatea pe care o are Facebook. Cu toate acestea, cifrele sale financiare pentru un trimestru (trimestru 3 al anului trecut) sunt mult mai respectabile: un profit net de 322 milioane de dolari realizat pe venituri de 14,9 miliarde de dolari. Sună mult mai bine, nu?

O să spuneți că Toshiba este activă în mult mai multe zone și sunt perfect de acord. Sunt activi în domeniul energiei electrice (au inclusiv centrale electrice), al echipamentelor medicale sau al detecției de radiații. Atunci să ne îndreptăm puțin atenția către Qualcomm, compania care produce procesoarele Snapdragon, cu care sunt echipate o mare parte din telefoanele smart existente pe piață. Deși nu sună a business de răsunet, ia uitați aici cifre financiare, pe același interval de timp (de data aceasta trimestrul 4 al anului 2012): venituri de aproape 6 miliarde de dolari și un profit net de 1,91 miliarde dolari.

Este evidentă marea mea descoperire, reputația și popularitatea unei companii nu sunt în legătură cu situația. Dar, tocmai am avut o revelație a revelației, și voi folosi o vorbă auzită mai demult la niște “businessmen” autohtoni: “E și treabă de contabili!” 🙂

2 COMENTARII

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep