google-nexus-7

Chiar dacă se întâmplă deocamdată doar pe piaţa din Japonia, acest eveniment poate fi doar primul dintr-o serie similară, care vor contura o nouă reaşezare a jucătorilor pe piaţa globală de tablete.

Am vorbit mai demult despre faptul că produsele Apple nu mai sunt în vogă din punctul de vedere al tinerilor. Pe de-o parte pentru că de la o generaţie la alta nu apar schimbări majore la nivel de design, pe de altă parte datorită competiţiei din ce în ce mai acerbe. Iar în zona de tablete, la fel ca şi în cea de smartphone-uri de altfel, avem de-a face cu o grămadă de opţiuni. Cea mai îndrăgită, cel puţin în ceea ce priveşte preferinţele tinerilor niponi, pare a fi Nexus 7, care a detronat în premieră supremaţia iPad.

În studiul preluat de Cnet din ediţia de online a Nikkei, au fost centralizate detele obţinute din 2400 de magazine de specialitate, care au condus la o cotă de piaţă de 44,4 procente pentru Nexus 7 versus cele 40,1 procente pentru iPad-uri. Aceste rezultate au fost influenţate atât de diferenţa de preţ, care acţionează în favoarea Nexus 7, dar şi de o uşoară penurie de iPad Mini în magazinele respective.

Aş adăuga eu, ca dacă în ceea ce priveşte Nexus 4, apar frecvent fricţiuni între Google şi LG, cele două părţi implicate în manufacturarea produsului respectiv, la Nexus 7 avem dovada unei colaborari fără cusur între Asus şi Google, care se răsfrânge şi în calitatea vânzărilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here