Microsoft aduce Researcher AI in Word si ne ajuta sa scriem lucrari mai bune

0

iPad-Pro-Mcirosoft-Office-2016

Cred că mulți trăiesc cu impresia că în Word (ca și în alte produse din suita Office) nu se mai întâmplă lucruri interesante de ceva vreme. O schimbare de interfață, o mică funcție nouă, două butoane ici și colo, integrarea în cloud, colaborare sunt chestii pe care deja le putem numi progres normal de la o versiune la alta.

Numai că Microsoft a înțeles treaba asta și caută modalități prin care să justifice migrarea de la o versiune la alta. Luna aceasta Microsoft introduce funcția Researcher în Word, o facilitate care vine să facă mai ușoară scrierea documentelor – adică să le permită și celor mai puțin prolifici în scris să facă lucrări mai bune.

Researcher folosește Bing Knowledge Graph pentru a aduce în timp real conținut din internet, corelat cu ceea ce se scrie în documentul Word. Pentru asta sunt folosite surse de încredere și materiale de referință, care în timp se vor extinde către tot mai multe domenii.

Pe măsură ce utilizatorul introduce citate sau grafice din sursele oferite de Researcher, Word știe să creeze automat notele de subsol aferente, în vederea identificării corecte a bibliografiei.

Vă dați seama că în momentul de față cei care pot beneficia cel mai rapid și mai bine de această facilitate sunt studenții – iar dacă au deja un abonament Office 365, funcția researcher este disponibilă imediat. Iar pe viitor aceasta să vină și pe clienții Office de pe dispozitivele mobile.

Alături de Reasearcher, pentru abonații Office 365 vine și opțiunea Word Editor care extinde clasica verificare ortografică și de punctuație cu un serviciu de machine learning, utilizatorul fiind avertizat atunci când anumite cuvinte sunt folosite prea des (primește și soluții de înlocuire) sau nu se încadrează în context.

Celelalte module din suita Office 365 care au primit chestii noi această lună sunt Outlook și PowerPoint. Clientul de email primește funcția Focused, folosită în special în Outlook-ul de pe dispozitivele mobile.

Iar PowerPoint primește funcția Zoom, prin care prezentările pot fi făcute mai interesante, oferind audienței posibilitatea de a vedea exact cât mai e din prezentare și care este zona despre care se vorbește la momentul respectiv.

Schimbările introduse zilele acestea în clienții Office din Office 365 sunt interesante și au darul să readucă în prim plan faptul că Word, Excel, Outlook, PowerPoint sunt instrumente cu care ne facem treaba zilnic și care pot fi încă îmbunătățite.

Dacă vreți să testați noile opțiuni, puteți să o faceți activând o versiune trial de Office 365 de aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here