HomeFeaturedFocusLG are rezultate excelente in primul trimestru din 2025

LG are rezultate excelente in primul trimestru din 2025

Pentru primul trimestru din 2025 LG stă foarte bine pe mai toate diviziile.
Pentru primul trimestru din 2025 LG stă foarte bine pe mai toate diviziile.

Citeam că LG Electronics a annuțat că a înregistrat cel mai mare venit asociat primul trimestru dintr-un an, din toată istoria companiei, unde profitul operațional a depășit 715 milioane USD. Performanța istorică a fost determinată de creșterea calitativă în principalele domenii de activitate, în special pe zona B2B, segmentele non-hardware (cum ar fi abonamentele și platforma webOS) și vânzările directe către consumator (D2C).

E interesant de văzut ce înseamnă zona B2B: soluțiile pentru vehicule și încălzire, ventilație și aer condiționat (HVAC) au înregistrat venituri și profituri operaționale trimestriale record. Profitul operațional combinat al companiilor Vehicle Solution Company și Eco Solution Company a crescut cu 37,2% year-over-year, în timp ce veniturile au crescut cu 12,3%.

Home Appliance Solution Company a înregistrat, de asemenea, cele mai mari venituri trimestriale din istorie, în timp ce își menține poziția de lider pe piața globală. Activitatea se transformă rapid prin modele inovatoare, cum ar fi serviciile de abonament și vânzările D2C. Între timp, segmentul media și divertisment a demonstrat o performanță solidă, condusă de creșterea continuă a platformei de publicitate și conținut LG bazată pe webOS.

În ceea ce privește al doilea trimestru, compania anticipează o incertitudine crescută din cauza schimbării politicilor comerciale globale și a creșterii concurenței pe piață. Pentru a face față acestor provocări, compania își va extinde portofoliul de produse noi și de produse de volum, în timp ce se va concentra mai mult pe abonamente și pe afacerile online. Alte priorități includ concentrarea asupra oportunităților din B2B, cum ar fi electrocasnicele încorporate și vânzările externe de componente-cheie, cum ar fi motoarele și compresoarele. Eforturile de profit se vor concentra pe creșterea competitivității costurilor prin optimizarea eficienței operaționale.

LG Media Entertainment Solution Company a înregistrat în primul trimestru venituri de 3.5 miliarde USD, deși cererea de televizoare a rămas scăzută, creșterea serviciilor de publicitate și de conținut bazate pe webOS a avut o contribuție mai mare asupra performanței. Veniturile au rămas în linie cu cele din anul precedent, deși profitabilitatea a fost afectată de creșterea prețurilor panourilor LCD și de creșterea cheltuielilor de marketing.

Ce urmează?

În al doilea trimestru, compania va încerca să creeze sinergii între activitățile sale axate pe afișaje, inclusiv televizoare, afișaje comerciale și produse IT, cum ar fi laptopuri și monitoare. În timp ce piața revine lent, compania va pune accentul pe profitabilitate, în special prin produse premium. Platforma bazată pe webOS, aflată în expansiune, va urmări să își mărească aria de acoperire geografică și baza de produse, în timp ce va promova parteneriatele strategice cu furnizorii de conținut pentru a-și menține traiectoria de creștere.

LG Vehicle Solution Company a înregistrat cele mai mari venituri trimestriale și profit operațional din istorie, profitabilitatea s-a îmbunătățit în sectorul infotainment la bordul vehiculelor, unde cota produselor premium este în continuă creștere. În al doilea trimestru, compania își propune să susțină creșterea veniturilor și să consolideze o structură stabilă a profitului prin extinderea vânzărilor de produse de mare valoare, optimizarea operațiunilor în sectorul componentelor EV și îmbunătățirea eficienței resurselor.

Alături de Vehicle Solution Company, Eco Solution Company servește drept motor principal al creșterii B2B a LG. În al doilea trimestru, compania va încerca să extindă vânzările de noi produse HVAC rezidențiale și să obțină contracte de aer condiționat comercial pe piețele emergente. De asemenea, intenționează să vizeze proiecte industriale și de generare de energie la scară largă – inclusiv centre de date AI – prin valorificarea soluțiilor sale de răcire de dimensiuni ultra-large.

Ionuţ Bălan
Ionuţ Bălanhttps://www.mobzine.ro
Gadget enthusiast. Ruby Developer. Security addict. IT industry analyst. Reviewer & speaker.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep