Huawei Ascend W1

Producătorul chinez dorește să devină o figură mai importantă, mai ales în piața de smartphone, unde consideră că își poate îmbunătăți considerabil cota de piață.

Afirmația a fost făcută de Cathy Meng, CFO al companiei și în același timp fiica fondatorului Huawei, care este citată în comunicatul de presă oficial despre cifrele cu care a fost încheiat anul 2012, afirmând că în ciuda profitului obținut, cota de piață deținută este nesatisfăcătoare și că există loc pentru îmbunătățiri. Compania a încheiat anul trecut cu venituri de 35.4 miliarde de dolari și un profit de 2.48 miliarde dolari. 66 procente din aceste cifre provin din afara Chinei, astfel că atenția este împărțită între piața internă și cele externe. În aceeași discuție a fost menționată și lipsa de încredere față de brand, mai ales pe piețe mai pretențioase, ca cea din Statele Unite.

Tocmai pentru a demonstra intenția declarată, cei de la Huawei lansează modelul Ascend W1 pe piața din China, la prețuri cu adevărat atractive. Vorbim de aproximativ 260 dolari. Pentru comparație, un Nokia Lumia 620, inferior atât la ecran cât și la baterie, se vinde pe piața din China cu 320 dolari.

Cred că există premisele pentru o evoluție pozitivă pe piața de smartphone pentru Huawei și după un review complet al produsului, se va putea confirma sau infirma această direcție corectă înspre care se îndreaptă gigantul chinez.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here