HomeFeaturedFocusCompania care a produs Candy Crush Saga își schimbă numele și identitatea...

Compania care a produs Candy Crush Saga își schimbă numele și identitatea vizuală

king_application_06

Nu știu câți dintre voi au habar de faptul că în producția unora dintre cele mai populare jocuri pentru Facebook au fost și sunt implicați și români. King.com are un Birou deschis în București încă de acum doi ani, adăugând capitala țării într-o listă din care mai fac parte Stockholm, Malmo, Barcelona și Londra.

Cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King şi primeşte o nouă identitate vizuală, ca urmare a unui proces de rebranding. Studioul King.com din Bucureşti urmează direcţia globală şi îşi schimbă numele în King. Odată cu acestă schimbare, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri sociale din lume vine şi cu o nouă perspectivă asupra viitorului, dar şi cu două noi titluri ale celebrei francize „Saga”: Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga. În prezent, King înregistrează un total de peste 108 milioane de utilizatori lunar, dintre care 49 de milioane vin de pe platforme mobile.

King a deschis studioul din Bucureşti în 2011, cu doar trei oameni, datorită potentialului enorm pe care l-au văzut în programatorii români, iar în prezent echipa a ajuns la 30 de oameni.

„În cazul jocurilor de tip casual dificultatea constă în a mulţumi diferite tipologii de oameni, nu doar o nişă restrânsă, iar românii au foarte multă experienţă în dezvoltarea jocurilor pentru mobile şi Facebook. Pentru noi este un motiv de mândrie să ştim că un joc de succes internaţional este rezultatul muncii noastre,” declară Mihai Sfrijan, head of studio King Bucureşti. În prezent, King înregistrează în România aproximativ 400.000 de utilizatori, ceea ce arată o deschidere către aceste tipuri de jocuri şi din partea românilor, majoritatea fiind femei cu vârsta peste 30 de ani. „Evoluţia de la King.com la King înseamnă mai multe titluri lansate în portofoliu şi experienţe de joc din ce în ce mai variate pentru toţi utilizatorii, iar pentru studioul din Bucureşti în mod particular, extinderea echipei până la 60-70 de membrii,” adaugă Mihai Sfrijan.

În afară de noile titluri la care lucrează, King continuă să dezvolte şi vechile titluri din portofoliu care au ajuns deja pe primele locuri ale clasamentelor internaţionale: Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga. În prezent, Candy Crush este cea mai populară aplicaţie de pe Facebook din lume, iar celelalte două jocuri, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga, sunt în permanenţă în top 10 cele mai populare jocuri de pe Facebook. O mare parte din succesul acestor jocuri se datorează şi echipei de programatori care lucrează în studioul King din Bucureşti. Jocul Bubble Witch Saga este dezvoltat şi testat integral de programatorii români, iar dificultatea jocului Candy Crush Saga este pusă la încercare de testerii români înainte de a se lansa noi nivele. Provocarea cea mai mare constă în a oferi utilizatorilor jocuri autentice, încercate şi o experienţă de joc impecabilă la trecerea de pe platforma Facebook pe mobile, astfel încât aceştia să se poată juca fără întrerupere pe ambele platforme. Candy Crush Saga şi Bubble Witch Saga sunt primele şi singurele jocuri sincronizate în totalitate între dispozitive mobile şi tablete.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep