UHD, Sony și un alt mod de a face reclamă

0

sony microtising

Un mod care, pentru unul care a lucrat în zona advertising-ului, pare o găselniță a celor de la Sony, demnă de toată lauda. În condițiile în care turneul de tenis de la Wimbledon 2013 tocmai a început și o parte din el va fi filmată (și transmisă acolo unde este posibil) în premieră în format 4K, iar cei de la Sony se află în plină campanie de promovare a noii lor game de televizoare UHD, în frunte cu modelele Bravia 55X9 și 65X9, au venit cu o modalitate inedită de promvare.

Au plasat niște micro reclame pe unghiile, încălțămintea sau hainele jucătoarei Anne Keothavong, destul de greu vizibile printr-o transmisie obișnuită, recepționată pe un televizor normat (HD), dar, speră japonezii de la Sony, foarte ușor de identificat, sau, mai bine spus, puse în valoare de calitatea noilor televizoare UHD și totodată de calitatea transmisiei. Este un mod foarte original de a arăta care sunt beneficiile rezoluției 4K. Asta în condițiile în care într-adevăr aceste micro reclame vor fi vizibile și în timpul transmisiei live, la fel ca în fotografie. Și în condițiile în care jucătoarea britanică va avansa în competiție.

Oricum, ideea rămâne și este una extrem de interesantă!

via Engadget

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here