HomeGames ArenaPreview Gauntlet

Preview Gauntlet

Zilele trecute, ieri dacă vreți să fiu exact, am publicat o emisiune despre Gauntlet, acel vechi joc despre omuleți care cotrobăiesc printr-o serie de labirinturi, omorând sărmanii locuitori ai adâncurilor și furându-le agoniseala de o viață. Genocidul va continua la toamnă, pentru că în septembrie Gauntlet va reveni. Realizat de Arrowhead, cu binecuvântare de la deținătorul curent al licenței, acest nou Gauntlet va încerca să adauge rețetei ceva ce originalul nu avea niciodată, un rost. Nu spun că era un joc slab, dar dacă scoteai din ecuație partea cooperativă și cunoștință că dacă nu băgai încă o monedă, clar mureai, devenea foarte plictisitor, foarte rapid. Motiv pentru care n-a prea explodat seria pe console sau pe PC. Nu că n-ar fi fost portări ale sale, doar că nu i-a păsat nimănui de Gauntlet dincolo de ceva amintire nostalgică ce era rapid înlocuită cu realizarea rapidă că ai putea juca ceva mult mai bun.

Arrowhead sunt desigur omuleții posesori de fulare care ne-au adus jocuri precum Magicka, The Showdown Effect și un Helldivers care va fi exclusiv pentru un Playstation. Tocmai din cauza succesului lor inițial, cu monumentalul și legendarul Magicka, cei de la Arrowhead au avut oportunitatea de-a lucra la Gauntlet. S-au întâlnit într-o bună zi cu niște vietăți de la Warner Bros care le-au propus să lucreze la una din proprietățile lor mai vechi, iar pe undeva prin discuție s-a ivit numele Gauntlet, pe care nul vampiri îl știau bine, așa că s-au înțeles să readucă la viață jocul. Dar nu ca o simplă portare în hașde, sau care să aibă suport pentru tașscrim, ci ca un fel de reînvigorare, reimaginare a seriei, pentru PC. Da, PC. Warner Bros, compania care a făcut Lord of the Rings într-un MOBA de console, s-a gândit să facă mai întâi un joc de PC.

GauntletPreviewIMG04

Noul Gauntlet va păstra elementele consacrate ale originalului. Vor fi patru personaje, vor alerga prin nivele, vor aduna comori, vor aduna mâncare, și vor omorî munți de inamici. Dar nu se rezumă doar la asta. Spre deosebire de jocul cel vechi, acesta va avea un ton ceva mai întunecat, cu o grafică mai puțin flexibilă în culoare, când vine vorba de mediu și inamici. Au vrut să redea, eh, nu știu exact ce, dar pentru că personajele vor avea în jurul lor un cerculeț de culoare solidă stridentă, va fi foarte greu să îi confuzi între ei sau cu decorul. Perspectiva rămâne aceeași, nu pentru că n-ar fi avut idei, ci pentru că au încercat alte perspective sau un zoom mai apropiat, și toate au eșuat. Așa totul este vizibil, iar asta va conta. Atât pentru că trebuie să vezi inamicii venind peste tine, cât și pentru că astfel vei putea să observi mai cu ușurință camerele secrete. Cele izolate pe undeva printr-un colț, fără o intrare evidentă, sau cu o poartă închisă fără vreo cheie prin nivel.

Citiți continuarea pe Games Arena

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep