HomeGames ArenaReview Wasteland 2

Review Wasteland 2

Vă rog să îmi iertați întârzierea acestui articol, dar timpul n-a fost de partea mea în ultimele luni. Din fericire, pare să fi fost de partea jocului, pentru că o sumedenie din problemele pe care le tot aveam cu el, cu personaje omorând în mod aleator animale de companie, par să fi fost rezolvate. Asta sau au ajuns la un armistițiu tacit, ca atunci când eu sunt în preajmă să nu facă schimb de coarne și gloanțe, de parcă ar fi Moo Messa. Orice ar fi, am în față o variantă a lui Wasteland 2 destul de finisată, perfect jucabilă, distractivă și mai bună decât era în ziua lansării. Înseamnă că acum este jocul care speram să fie? RPG-ul suprem, cel care să facă orice fan al lui Fallout să stea în coadă și să țopăie de bucurie? Parțial.

Wasteland2ReviewIMG04

Hai să încep prin amintirea reacției lumii la Fallout 3. Erau petiții pentru crucificare designerilor săi, pentru că în materie de gameplay era o simplificare a originalelor, și pentru că era diferit, mulți oameni ignorând cât de fidel era față de serie ca poveste, lume, și cât de inedit putea fi cu al său Capital Wasteland ca design vizual. În acest fel se aseamănă cu Wasteland 2. Nu sunt petiții pentru crucificări, din fericire, dar tot o ia cam la vale cu o parte din gameplay, și anume cu luptele. Pentru un joc în care vei petrece o parte considerabilă din timp în bătălii constante cu mutanți, bandiți și roboți, ceva mai multe opțiuni tactice chiar nu stricau, sau un control mai bun, sau metode independente de teren care să îți faciliteze ocolirea lor, sau căpătarea unui avantaj strategic. La acest capitol, jocul este firav. Dacă ar fi fost lansat înainte de Divinity Original Sin, poate că aș fi fost mai îngăduitor, dar după el, nu, nu mai pot să accept bătălii în acest tip RPG-uri bazate pe echipe care nu mă fac să salivez ca un câine turbat după cantitatea de tâmpenii pe care le pot face. Dar în rest, Wasteland 2 este excepțional.

Wasteland2ReviewIMG08

Să facem o mică excursie istorică. Wasteland este una dintre cele mai vechi proprietăți ale studioului Interplay. Făcut cu 26 de ani, era un RPG grozav la vremea sa, ca gameplay, și superb la aspecte diverse de design a lumii. La câțiva ani după, Interplay a vrut să îi facă o continuare, drepturile erau la Electronic Arts, ce l-au publicat, așa că Interplay a făcut Fallout. Univers nou, stil diferit de joc, dar aceeași idee. Interplay s-a scufundat în meandrele concretului, Brian Fargo, creatorul lui Wasteland, a format inXile, acum câțiva ani a pus iar mâna pe Wasteland, și un Kickstarter mai târziu, uite Wasteland 2.