HomeGames ArenaReview Deathtrap

Review Deathtrap

Deathtrap a fost aproape un inevitabil. De două jocuri încoade, studioul Neocore Games tot include o componentă de Tower Defense într-un Hack&Slash RPG, îmbunătățind-o pe parcurs, dar mereu fiind un element secundar, chiar terțiar, opțional, din The Incredible Adventures of Van Helsing. Cu Deathtrap au făcut opusul. Au integrat un Hack&Slash RPG într-un Tower Defense, și a funcționat. Poți să faci turnuri și capcane în el cât vrei, reușind să își piardă farmecul ceva mai târziu ca alte titluri similare, fiindcă a nimerit ceva ce puține astfel de jocuri fac, inamicii.

DeathtrapReviewIMG003

Dar până acolo, la capitolul tehnic, jocul este o reimplementare a motorului folosit la aventurile vânătorului de monștri numit anterior și o mare parte din resursele sale. Ca urmare, arată identic. Pe de o parte, poate ar fi rău, pe de alta, înseamnă că pot refolosi conținutul unui Hack&Slash RPG într-un joc Tower Defense, asta include inamici, arme, abilități și arhetipuri de personaje.

DeathtrapReviewIMG004

În Deathtrap vei avea de ales între trei personaje, un războinici, un vânător și o vrăjitoare. Sunt orientați pe lupte corp la corp, pe lupte la distanță, și pe vrăji, dacă nu era deja clar. Abilitățile le vei debloca în valuri. Inițial vei avea două de atac și două utilitare, apoi la nivelul 10 vei cam dubla numărul, și cele finale le vei avea abia la nivelul 20. Pe de o parte, înseamnă că o să ai ce debloca, pe de alta, îți cam strică din planuri, pentru că în acest joc ai destul de mult phat loot. Genul de phat loot care îți dă bonus la daunele provocate din foc. Problema? Până la nivelul 20 nu ai nimic de foc la vrăjitoare. Când crești în nivel primești puncte pe care le poți investi în aceste abilități, atât direct în ele, cât și în secundarele lor. Funcționează la fel ca Van Helsing, doar că nu ai abilitatea de-a pompa furie în ele. În loc de asta ai mai multe îmbunătățiri secundare, ce scad durata de refolosire și oferă alte numeroase beneficii. Oricum, nu abilitățile tale de erou sunt tocmai punctul focal. Capcanele și turnurile sunt.

Citiți review-ul complet pe Games Arena!