HomeGames ArenaPreview Mass Effect 4: Darkside

Preview Mass Effect 4: Darkside

Cred că asta este un fel de premieră pentru Bioware. Nu știu să fi făcut studioul până acum un al patrulea episod din orice serie. Până la Mass Effect 3 erau cam la fel ca Valve, de lumea tot râdea de ei că nu pot număra până la trei. Iar acum, fac primii pași către numărul patru, tot cu seria Mass Effect. Are sens, din moment ce este prima serie la care au lucrat după ce Electronic Arts i-a cumpărat, chiar mă mir că a durat atât de mult să apară, și nu suntem deja la jocul al șaselea. Poate faptul că au lucrat la câteva alte jocuri Dragon Age a avut ceva de-a face cu asta. Oricum, acum avem un nou Mass Effect pe drum, dincolo de trilogia originală, și dincolo de platformele originale. Anunțat pentru PC, Wii U, PS4, Xbone și SteamOS, avem Mass Effect 4: Darkside.

MassEffect4FeatureIMG004

Foarte probabil vor renunța la acel 4, din moment ce au făcut asta la Dragon Age, iar jocul nu este tocmai făcut ca o continuare a poveștii lui Mass Effect 3, ci mai mult o, să zicem reimaginare. Mai mult despre asta spre final, vreau mai întâi să elaborez asupra gameplay-ului, deoarece oamenii de la Bioware chiar par să fi realizat că n-a mai apărut un Gears of War de foarte mulți ani, și ca urmare nu mai are rost să încerce să îl emuleze. Așa că, uite partea care va fi șocantă. Mass Effect nu mai este un third person shooter. Bine, nu mai este în totalitate unul, tot ai o componentă de împușcat pe bază de acoperire și vei vedea modelul personajului tău, însă pentru cea mai mare timp vei vedea prin ochii eroului/eroinei. Este un joc first person.

MassEffect4FeatureIMG005

S-a luat decizia de-a merge pe aceasta cale, deoarece vroiau ca experiența să fie ceva mai personală, să dea jucătorului impresia că joacă mai mult decât un nou Sheppard, ci este o extensie a propriei persoane. Faptul că într-unul din materialele promoționale apărea o mică siglă cu „Available on Morpheus” și încă una cu „Partnered with Razer OSVR” cu siguranță n-a influențat în nici un fel decizia, dar e mai mult decât o chestie estetică. Bioware încearcă să revină la origini, deși nici asta nu e tocmai corect, pentru că este vorba de origini care nu îi aparțin. Îi aparțin lui Warren Spector, ce acum lucrează în funcția bizară de Creative Roleplay Designer la Bioware, la acest proiect. A spune că intenția nu era de-a face Deus Ex în spațiu, dar dacă nu era, de ce l-au angajat pe Warren Spector și l-au făcut să semene la mecanici cu Human Revolution?

Citiți continuarea pe Games Arena.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep