AcasăFeaturedFocusIdee inedita de marketing de la Samsung

Idee inedita de marketing de la Samsung

Pentru a-și promova cât mai bine atât brandul cât și unul dintre produsele sale, tableta Samsung Galaxy Tab S2, producătorul coreean a venit cu o idee originală de marketing, care mie mi-a plăcut destul de mult. Din mai bine de 100 de tablete Tab S2, a fost realizat un pian perfect funcțional, care, evident, a fost plasat apoi într-o locație publică cu mult vad. Este vorba despre Spitalfields Market din Londra, acolo unde pianista Myleene Klass a interpretat câteva melodii celebre.

Classically-trained-pianist-Myleene-Klass-plays-a-piano-made-up-of-Samsung-Galaxy-Tab-S2-tablets-nbsp

Bănuiesc că este doar începutul și că va urma un adevărat turneu al acestei inginerii, pe care și alți pianiști celebrii vor avea ocazia să o încerce. Capitalul de imagine câștigat de Samsung cu această realizare, este evident. Pe de altă parte, nu îmi dau seama dacă pentru produs în sine acest proiect va avea rezultate. Va vinde oare Samsung mai multe tablete Galaxy Tab S2 pentru că potențialii cumpărători au văzut-o la mall, în componența unui pian la care o artistă cunoscută interpreta o bucată celebră? Este mai greu de previzionat așa ceva, însă nu cred că greșesc atunci când spun că Samsung ar trebui să mai umble și la prețuri. Ne place sau nu, este unul dintre cei mai importanți factori care influențează decizia de cumpărare.

via DailyMail

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Recomandari

MobileDirect.ro