ba

La mijlocul săptămânii trecute am aflat (via The Guardian) că site-ul și aplicația mobilă a British Airways au fost sparte și că datele a undeva la 380000 de carduri au fost extrase. Timp de două săptămâni problemele de securitate au dus la expunerea unui număr foarte mare de tranzacții și că datele personale și financiare ale clienților ce au făcut rezervări au fost furate. British Airways lucrează să identifice făptașii iar cei ale căror date au fost furate au fost deja înștiințați – dacă ați primit vreun email de la British Airways pe tema asta, tratați-l cu foarte mare atenție.

“Din 21 august 2018 22:58 BST August 21 2018 până pe 5 septembrie 21:45 BST, datele personale și financiare ale clienților ce au făcut rezervări pe site și pe prin aplicația mobilă au fost compromise” spune BA.

Tot de la British Airways aflăm că informațiile legate de călătoria propriuzisă sau de pașaport nu au fost periclitate, dar cei afectați ar fi bine să facă verificări suplimentare.

“British Airways a contactat deja clienții afectați de problema de securitate și îi sfătuim pe cei ce cred că ar fi într-o situație similară să contacteze banca emitentă a cardurilor și să urmeze sfaturile acestora legate de securitate.”

Și mai interesant este că nu British Airways a detectat problema, compania a fost înștiințată de terți vizavi de hack, dar ne asigură că acum incidentul este rezolvat și că problemele nu mai există.

Oare?

via MR

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*