Google 2018

Compania (care de fapt se numește acum Alphabet) a înregistrat cifre senzaționale în ultimul trimestru al anului, ceea ce a condus și la un an cu venituri în creștere. 39,2 miliarde dolari au fost veniturile totale ale Google în ultimul trimestru al lui 2018, în timp ce veniturile pe tot anul au însumat 136,81 miliarde dolari. Ceea ce se traduce într-un 2018 cu 23% mai bun decât anul anterior. O creștere semnificativă pentru companie.

Și de unde credeți voi că au provenit acești bani?  Ei bine, doar în al patrulea trimestru al anului, o sumă de 32,6 miliarde dolari, adică 83% din totalul încasărilor din acel trimestru, au provenit din publicitate prin intermediul instrumentelor deținute de companie. Dacă nici Google nu se pricepe să vândă publicitate, atunci nimeni nu se mai pricepe.

Nici măcar amenzile aplicate de Uniunea Europeană nu au reușit să deranjeze parcursul ascendent al companiei, care a înregistrat un profit de aproximativ 30 miliarde dolari pentru tot anul 2018. Prin comparație, profitul de pe 2017 a fost de 12,6 miliarde dolari. Cred că aceste cifre spun totul despre situația financiară a Google și explică și răbdarea acestei companii de a investi în domenii care încă nu se arată profitabile.

via Alphabet

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*