HomeFeaturedFocusCateva lucruri ce trebuie stiute despre serviciul de suport al Huawei in...

Cateva lucruri ce trebuie stiute despre serviciul de suport al Huawei in Romania

Huawei_1

După ce am aflat de campania specială a Huawei legată de extinderea garanției produselor și gratuitatea serviciului door-to-door, am cerut niște detalii suplimentare ce cred că vă interesează: cum trebuie pregătit un produs ce e trimis în garanție, ce se întâmplă cu datele tale în condițiile în care nu poți reseta aparatul, cât durează o reparație. Aflați despre toate acestea în cele ce urmează.

La finalul lunii aprilie, în plină epidemie COVID-19 în România, Huawei a fost una dintre companiile care au decis să vină în ajutorul utilizatorilor cu o ofertă ce prelungea garanția produselor, oferea discount-uri suplimentare pentru reparații și prelua gratuit produsele direct de la utilizatori pentru garanție. Este o chestie care sună bine pentru un posesor al unui produs Huawei și cum sunt posesor al unui produs Huawei, în speță un smartphone P40 Pro, am vrut să știu puțin mai multe despre subiect.

Am reușit să trimit câteva întrebări către Huawei Consumer Business Group, la care tocmai am primit niște răspunsuri.

În primul rând m-a interesat să știu care sunt pașii pe care un utilizator trebuie să îi parcurgă pentru a beneficia de noua ofertă a serviciului de suport.

Noul serviciu door-to-door, împreună cu restul ofertelor speciale care au fost lansate pentru clienții noștri, cum ar fi reducerea de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază și disponibilitatea unui număr de WhatsApp pentru contact rapid și eficient, sunt parte din campania special concepută din dorința de a pune pe primul loc siguranța consumatorilor și de a oferi tuturor utilizatorilor HUAWEI servicii cât mai aproape de nevoile lor actuale.

Astfel, prin aceste inițiative recent lansate, ne dorim să venim în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților noștri și îi incurajăm pe toți iubitorii de produse HUAWEI să evite deplasările, să se bucure de aceste beneficii și să își mențină dispozitivele în cele mai bune condiții.

Informații despre campania în desfășurare pot fi găsite la link-ul https://consumer.huawei.com/ro/support/campaigns/service-warm-action/ sau apelând la numărul de telefon 0800400896.

În plus, la sfârșitul lunii va fi disponibil și serviciul intitulat Hauwei Service Day, în zilele de joi, vineri și sâmbătă, prin care consumatorii pot beneficia de manoperă gratuită de reparație, chiar și în afara garanției, dar și de montaj gratuit a foliei de protecție pentru fiecare produs reparat, folia fiind și ea gratuită.

De asemenea, în luna iunie HUAWEI va lansa și un program special de vară prin care consumatorii vor beneficia de noi reduceri la reparații. Îi invităm pe toți iubitorii de produse HUAWEI să urmărească noutățile anunțate pe site și pe canalele noastre de social media.

De mult timp am vrut să obțin o părere oficială legată de cum trebuie pregătit produsul (smartphone/tabletă/laptop) înainte de a fi trimis în service.

Pentru a nu pierde datele importante, recomandăm tuturor clienților să efectueze un back-up al dispozitivului defect, înainte de a-l trimite în service, deoarece în unele situații dispozitivul trebuie să fie resetat.

Pentru a proteja confidențialitatea clienților, aplicația Asistență oferă utilizatorului posibilitatea de a alege activarea Modului de Mentenanță, funcție prin care datele sale vor fi protejate și securizate pe toată durata reparației desfășurată de tehnicienii HUAWEI specializați în domeniu. Modul de Mentenanță este special conceput pentru a proteja fotografiile, contactele, mesajele și alte date personale importante în timpul procesului de reparație. Când acesta este activat, datele personale sunt complet izolate și nu pot fi vizualizate, iar dispozitivul va afișa mesajul Vă rugăm să contactați proprietarul pentru a avea permisiunea de a utiliza această funcție, atunci când utilizatorul încearcă să acceseze unele aplicații; spre exemplu, Messenger. Această funcție se aplică telefoanelor și tabletelor HUAWEI care dispun de versiunea EMUI de la 8.0 în sus.

La primirea telefonului, Modul de Mentenanță poate fi dezactivat dacă telefonul nu a necesitat resetarea în timpul reparației. Acest lucru se poate face prin introducerea parolei setate anterior la activarea funcției.

Firesc, mulți dintre noi vor să știe ce se întâmplă cu datele utilzatorilor în condițiile în care produsul nu poate fi resetat înainte de a fi trimis in service. Ce se întâmplă cu pozele, emailurile, documentele noastre?

Dacă produsul nu a putut fi resetat de către client înainte de a fi trimis în service, din cauza unei probleme cu ecranul sau cu pornirea telefonului, această procedură va fi realizată de departamentul tehnic înainte de înlocuirea plăcii de bază defecte.

Dacă acest proces este imposibil de realizat de către echipa de service, tehnicianul va marca placa de bază defectă cu o etichetă pe care se va menționa faptul că „datele nu pot fi șterse”. Astfel, responsabilii HUAWEI vor ști faptul că această piesă defectă conține datele clientului și trebuie să fie manipulată cu atenție.

Cât durează în medie o reparație? Ce face utilizatorul în perioada în care rămâne fără produs?

În cazul unui client din București care vizitează Centrul de Servicii pentru Clienți HUAWEI, procesul de reparație poate dura în medie de la o oră, atunci când piesele de schimb sunt disponibile, până la 3 zile, în cazul în care acestea sunt indisponibile. Din experiența noastră de-a lungul timpului, în mai mult de 90% din cazuri, clienții primesc produsele reparate în decursul unei ore.

În cazul în care dispozitivul nu poate fi reparat în aceeași zi, Centrul de Servicii pentru Clienți HUAWEI pune la dispoziția consumatorului serviciul intitulat “telefon de împrumut”, ceea ce înseamnă că utilizatorul poate solicita o unitate de rezervă pentru utilizare temporară, produs pe care îl poate returna atunci când dispozitivul personal este reparat. Acest serviciu este disponibil prin completarea unui formular. Serviciul depinde, în același timp, și de disponibilitatea telefoanelor de împrumut.

În cazul unui client din afara Bucureștiului, spre exemplu, durata obișnuită a procesului de reparație este cuprinsă între 3 și 5 zile, perioadă care include și termenul de livrare.

Cu toate acestea, pot apărea și unele situații excepționale care pot duce la un proces de reparații mai îndelungat care să depășească acest termen de 5 zile. Totuși, procesul nu va dura mai mult de 14 zile. Pentru aceste cazuri, clienții vor fi contactați din timp și informați despre procesul de reparație și evoluția lui.

În ceea ce privește centrele de service HUAWEI, este important să menționăm faptul că în această perioadă service-ul autorizat din București a fost redeschis și funcționează cu program special, îndeplinind toate normele de igienă impuse de contextul actual. Clienții noștri se pot bucura de un dispozitiv curat și sigur, deoarece sterilizarea produselor care ajung în service se face cu ajutorul unui dispozitiv UV, printr-un procedeu de igienizare complet despre care puteți afla mai multe detalii aici.

Huawei_2

Și nu în ultimul rând, unde este disponibilă campania? Ce fac utilizatorii din alte orașe? Cum țineți legătura cu consumatorii în această perioadă, cum ați adaptat comunicarea la noile realități?

qr-code Asistenta(HiCare)Campania este disponibilă pentru clienții din toată țara și este foarte ușor de accesat pe site-ul oficial Huawei sau direct din aplicația Asistență, care poate fi descărcată din AppGallery, al treilea magazin internațional de aplicații al HUAWEI. Consumatorii din București, care au nevoie de astfel de servicii, pot veni să ne viziteze la Centrul de Servicii pentru Clienți HUAWEI, de pe strada Nicolae Bălcescu, nr. 23A. Pentru cei din restul orașelor din țară există un număr de telefon pe care îl pot apela și prin care pot solicita atât suport tehnic, cât și programa ridicarea produsului prin Serviciul door-to-door, care este gratuit. Numărul de telefon la care pot suna cu încredere este 0800 400 896. În plus, la acest număr aceștia pot afla răspunsuri la toate întrebările pe care le au cu privire la produsele lor HUAWEI.

Cred că sunt niște informații extrem de utile pe care merită să le știți.

În acest context, sunt curios dacă vreunul dintre voi a folosit serviciul și ce părere are despre el?

Ionuţ Bălan
Ionuţ Bălanhttps://www.mobzine.ro
Gadget enthusiast. Ruby Developer. Security addict. IT industry analyst. Reviewer & speaker.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep