HomeGames ArenaPreview Warlock 2: The Exiled

Preview Warlock 2: The Exiled

Warlock Master of the Arcane a fost un joc splendid, arăta ca un basm. Nu era lipsit de problemele sale, și-avea câteva limitări ce-l împiedicau să fie un 4X de talia legendelor, cum ar fi diplomația limitată și accentul foarte mare pus pe lupte în defavoare celorlalte componente. Dar pentru ceea ce făcea, se descurca destul de bine. Loc pentru îmbunătățire era, Ino-Co și Paradox și-au dat seama de asta, așa că o continuare se află pe drum. Warlock 2: The Exiled. Ce presupune acest nou episod pentru serie? Dacă sunteți la curent cu pachetele de conținut ale originalului, probabil știți că Ardania a pățit ceva nefericit, ce implică explozii și bucăți de lume rupte, azvârlite în eter.

Aceasta fiind o lume în care lucruri teribile se întâmplă mai des decât ploaia, locuitorii săi nu erau tocmai nepregătiți, așa că nu au murit. Nici urșii, nici carcalacii, nici măriții vrăjitori ai ținutului. Au continuat să trăiască, în lumile acestea fărâmate, lumile rupte, lumile exilaților! Obiectivul tău, ca vrăjitor măreț rămas de unul singur într-o astfel de lume, va fi cea de-a te reîntoarce către ce a mai rămas din lumea principală, din vechea Ardania, de-a învinge pe oricine ar fi acolo, și de-a reconstrui totul. Asta vei face pe parcursul campaniei, fiindcă acum jocul are una. Sean Connery cel fals nu-ți va alina urechea cu glumele sale răsulfate, sau accentul său fermecător de fals, dar același actor va interpreta alte voci pe parcursul jocului. Adăugarea unei campanii reprezintă o schimbare importantă față de primul Warlock, ce se concentra exclusiv pe hărți aleatoare, în singleplayer și multiplayer. Încă mai sunt aceste moduri, atât cu succesiunea de lumi distruse pe post de teren de luptă, sau cu una masivă și întreagă. Iar în multiplayer au adăugat opțiunea de-a nu mai sta degeaba cât timp oponenții tăi încearcă să își dea seama ce vor să facă. Acum funcționează pe un sistem de ture semi-simultane. Nu poți da comenzi, nu poți acționa, dar când nu este rândul tău vei putea să te uiți în detaliu pe oriunde prin interfață, prin orașe, pe la unități, prin cartea de vrăji, pe hartă, peste tot. Asta va alina cu mult sentimentul că oponentul tău nu face altceva decât să tragă de timp.

Warlock-2-04

Interfața în sine a primit numeroase alterări. Pe de o parte, ar fi cam un coșmar să îți dai seama ce unități ai răsfirate prin cele cam 12 tărâmuri individuale, așa că ai acum un panou dedicat unităților, unde sunt afișate cu tot cu lumea în care se află și abilitățile lor. Nu vei mai putea confunda două perechi de arcași, poți vedea clar care este care și unde și ce. Ecranul vrăjilor a fost și el schimbat, semănând acum mai mult cu o carte de vrăji, în mare parte pentru că a devenit o carte de vrăji. Una prin care te poți plimba, ce sortează vrăjile după categorii, similară cu cea de la Age of Wonders, Heroes și Master of Magic.

Material preluat de pe www.games-arena.ro

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep