HomeGames ArenaReview The Crew

Review The Crew

Când l-au anunțat, The Crew părea un joc foarte promițător. Poate unul care să preia ștafeta de la toate acele jocuri bunicele anulate, produse pe vremuri de Invictus, să împingă mai departe genul. Dar apoi am jucat beta testul, iar orice speranță pe care o aveam s-a urcat în rată, a fugit la țară, și s-a pensionat acolo, știind că nu mai are ce căuta în văzul lumii. Au fost oameni care mi-au tot spus că eu eram doar în tutorial, și că de fapt jocul nu e așa, sau că din cauza la beta conținutul era blocat, dar în varianta întreagă e altfel, că știu ei, că au rude la fabrica de păreri. Eh, am varianta întreagă de aproape o lună. Știți ce n-am găsit în joc? Oameni care să îmi spună că sunt în tutorial, sau că varianta întreagă nu e așa, că e mai altfel și pe dincolo.

TheCrewReviewIMG028

Din moment ce a venit anul nou, am zis să abordez diferit aceste recenzii, să fie câte ceva și pentru cei care nu stau să citească fiecare lucru, ca urmare, hai să începem cu o analiză a părții tehnice a lui The Crew. Mai jos veți găsi niște imagini ce detaliază diferențele dintre cum arată jocul cu toate setările date la minim, și toate date la maxim. Eh, nu chiar toate, pentru că 8XMSAA este inutilizabil pe placa mea video, maxim 4x am putut folosi. De asemenea, texturile nu pot fi modificate cât timp jocul rulează, așa că ce vedeți în primele două sunt texturi medii, și apoi texturi pe detaliu mare.

TheCrewReviewIMG026

Pot să spun că pentru cea mai mare parte, jocul funcționa fără probleme pe detalii medii. Însă, în medii aglomerate, ca în mijlocul unui oraș, scădea la un număr de cadre pe secundă prea mic pentru a fi controlabil cu eficiență. Și nu mă refer la 30 de cadre pe secundă. The Crew este făcut să meargă la 30 de cadre pe secundă, dar din fericire avem pe PC opțiunea de-al bloca la 60 de cadre, în loc de 30. Cu ceva speologie prin fișiere XML poate că îl poți convinge să suporte mai mult. Probleme de performanță mai apăreau și în virajele unor trasee, nu prea îmi explic de ce cu exactitate. The Crew este în cea mai mare parte stabil, dar nu în totalitate, au fost ocazionale cădere neașteptate. Pe unele le-aș putea pune pe seama consumului de memorie, după câteva ore păpând în exces de 4GB, dar în unele cazuri murea și cu spațiu liber. The Crew tinde să aibă și probleme de fizică, ocazional severe, mașinile ajungând să fie blocate în trotuare, sau să zboare dacă ating zone mai… bizare, ca un gard.