HomeChestii VerziNOD devine actionar la Atelierele Pegas

NOD devine actionar la Atelierele Pegas

Network One Distribution, companie pe care am cunoscut-o multă vreme sub numele de Asesoft, a intrat în acționariatul Atelierelor Pegas. Îi știți, sunt cei care au reînviat brand-ul copilăriei noastre, cei atât de apreciați de cicliștii urbani (a se citi hipsteri) care preferă un aspect vintage al bicicletei. Nu vreau să fiu înțeles, chiar îmi plac noile Pegasuri, însă, cel puțin aici, în Brașov, unde pedalatul se poate face mai ales pe poteci și prin păduri, parcă nu prea se potrivește. OK, dacă vrei să dai lovitura la hipsterițe și parchezi un Pegas în față la Tipografia (doar pentru cunoscători), succesul este garantat.

Poate că odată cu investiția celor de la NOD, care devin acționarul majoritar cu aproape 52%, se va trece și la extinderea gamei. Părțile implicate acum în companie au declarat deja că doresc o facilitate de producție proprie, în România și o cifră de vânzări de 100.000 bucăți pe an. Efortul NOD vine ca parte a strategiei de dezvoltare și consolidare a brand-urilor proprii, printre care se numără acum și Pegas, într-o divizie nouă.

Andrei Botescu Andrei Militaru_1

În prezent, NOD are în portofoliu opt branduri proprii: Cooking by Heinner și Vanora Home (menaj), Ugrow (puericultură), Momki (jucării), Serioux (IT), Heinner (electrocasnice si unelte) și Horizon (TV si Monitoare) și cel mai recent, Pegas (biciclete și accesorii). Divizia nou creată va continua dezvoltarea brandurilor proprii, inclusiv pe alte verticale de business, consolidarea și internaționalizarea lor, dar și servicii de outsourcing în dezvoltare de produs pentru alți producători.

Răzvan Ziemba, director general NOD: „Am decis să înființăm divizia de Branduri Proprii pentru ca am vrut să diferențiem business-ul de distribuție de business-ul de brand. Pe lângă dezvoltarea portofoliului actual, noua divizie condusă de Andrei Militaru va oferi servicii de outsourcing în dezvoltarea de produs – sourcing, operațiuni, logistică, distribuție, branding și acum și R&D prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu Atelierele Pegas.”

Andrei Militaru, director de dezvoltare NOD: „Oamenii care au reînviat brandul de biciclete Pegas pun multă pasiune și sunt foarte talentați. Avem aceleași valori și credem că experiența și viziunea echipei NOD împreună cu know-how-ul în R&D al Atelierelor Pegas pot oferi un model sănătos de dezvoltare. Prin ceea ce facem dorim să stimulăm inițiativele antreprenoriale și să susținem dezvoltarea de branduri românești.”

Andrei Botescu, director general și fondator Atelierele Pegas: „De când am început afacerea, am vrut să fac din Pegas bicicleta preferată a românilor. Mi-am dat seama că este nevoie de un efort investițional mare și de un partener cu experienta. Împreună cu NOD vom extinde atât gama de biciclete pentru toate palierele de vârstă și categoriile de produse, cât și prezența brandului la nivel național și internațional, așa cum ne-am dorit. Țelul meu pe următorii cinci ani este să dezvoltăm o facilitate de producție integrată în țara noastră cu ajutorul căreia sa putem produce cel puțin 100 de mii de biciclete pe an.”

Mie îmi place asocierea asta, cred că va ieși ceva bun din ea.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep