GAMESLINE/GAMESHOP, firmă de țepari din Cluj, listați pe eMag.

În preajma Crăciunului am comandat de pe eMag de la GAMESLINE un joc de Xbox One – Lego Jurassic World – la un preț bunicel (74 LEI) și am sperat (conform specificațiilor din comandă) că va ajunge până pe 24. Mai ales că în data de 15 decembrie (deci aproape instant după comandă) banii de pe card au și fost trași.

Faptul că pentru o livrare standard prețul adăugat a fost de 25.9 LEI nu mi-a ridicat inițial niciun semn de întrebare. Nu ar fi prima dată când prețul livrării este non standard, atâta vreme cât produsul ajunge, ar trebui să fie ok. Doar comandasem cu câteva zile înainte de la Tehnoelectric un adaptor de 19v 3A care a avut un preț măricel pentru livrare, dar a venit de pe o zi pe alta.

Așa că am stat liniștit că fiind vorba despre o comandă plasată pe eMag (după Black Friday), va ajunge. Zilele au trecut și când am văzut că suntem pe 19 decembrie și nu numai că produsul nu a ajuns, dar nici măcar nu aveam un AWB de la vânzător, am început să caut detalii despre firmă. Datele listate pe site-ul eMag sunt greșite iar pe factura primită apare ca vânzător GAMESHOP (nu cei din București, ci aștia: www.game-shop.ro) și nu GAMESLINE cum apărea inițial pe comandă.

Am reușit să le găsesc site-ul și informații de contact: telefon, Whatsapp sau email și am încercat să îi contactez cerând detalii despre AWB ca să îmi dau seama unde e coletul și cum îl pot recupera. Surpriză?! la telefon nu răspunde nimeni, la email-ul trimis nu am nici acum răspuns iar pe contul de Whatsapp unde am cerut detaliile mesajele au fost văzute, fără să aibă bunul simț să răspundă.

Pe 24 decembrie, coletul tot nu ajunsese și am decis că e momentul să anulez comanda. Cum GAMESLINE/GAMESHOP nu răspunde, am apelat la serviciul clienți eMag care după vreo 30 de minute de așteptare au spus că se ocupă și anulează comanda.

A mai trecut încă o săptămână și nu s-a întâmplat nimic: banii sunt trași, coletul nu a ajuns (nu că acum aș mai avea nevoie de el) și nu am nicio dovadă de la eMag că s-a cerut anularea comenzii. Sunat din nou la eMag unde după alte 30 de minute de așteptare aflu că de fapt … nici ei nu au răspuns de la acești țepari GAMESLINE/GAMESHOP dar că au făcut încă o cerere de anularea a comenzii (în continuare nu am niciun document care să ateste asta).

În condițiile date mi-au mai rămas două lucruri de făcut: refuzul plății (am plătit cu cardul de credit) și plângere la Protecția Consumatorului.

Așa că dacă vă dă vreodată prin cap să comandați de la GAMESLINE/GAMESHOP ar fi bine să renunțați. Rămâneți și fără bani și fără produs. Iar marele eMag nu face nimic în privința asta, pentru că … nu am comandat de la el, ci de la un furnizor (că e treaba mea că ei listează țepari pe site!).

Ce am învățat? Două lucruri:

  • nu comanda niciodată de la eMag cu plata înainte. Pune plata la livrare, așa te vei asigura că cel ce vinde nu îți ia banii și te lasă fără produs.
  • EVITAȚI GAMESLINE/GAMESHOP din Cluj. Niște țepari!

Și încă ceva: vizavi de jocuri de Xbox există un site foarte mișto: Xbox Store Checker unde poți verifica prețurile jocurilor Xbox One la nivel internațional și să vezi dacă nu cumva îl poți lua dintr-un magazin unde este mai ieftin și să îl adaugi ca Gift Card.

Ieși mult mai ieftin și mult mai rapid!

Update: Intre timp am fost contactat de un reprezentant eMag, banii au fost returnati de eMag si mi-au oferit in plus si un voucher cadou.

Deci se poate!

4 COMENTARII

  1. Salut,
    Se pare ca firma GamesLine inca vinde pe Emag. Nu inteleg de ce Emag-ul mai permite.
    Am avut o comanda la ei, am primit sms ca totul e ok si dupa 3 zile de asteptare primesc alt sms ca nu au produsul pe stoc si ca se anuleaza comanda. Ca sa intelegeti mai bine, jocul era pentru un copil de ziua lui.
    Recomand emag sa scoata astfel de firme partenere de pe site!

  2. Asta e doar inceputul
    Daca vine produsul si apare o defectiune, sa te tii probleme cu “DEPANERO” – firma cu care e-Mag are contractul de service.
    Personal angajat inainte de a parcurge cei 7 ( sapte) ani de acasa, facturari pentru operatii neefectuate, atitudine ostila, s.a.m.d.
    Incercarile de a rezolva cu furnizorul e-Mag au fost inutile.
    Sfatul meu este sa va feriti cat puteti de aceasta combinatie – e-Mag – Depanero.

  3. Sunt dezamagita de modul de lucru cu clientii si de faptul ca aceasta societate Emag nu are stocurile actualizate pe site. Daca achizitionati un produs de pe site si il platiti online puteti avea surpriza sa primiti un email dupa o saptamana , sa va anunte ca produsul nu mai este disponibil . Asa va alegeti si cu banii luati (pe care o sa ii returneze la “SF.Asteapta”) si fara produs! Sunt neseriosi si trateaza clientii fara respect!

  4. Nu inteleg de ce eMag nu ia nici o masura cu acesti pacalici ! Probabil au foarte mult de castigat,fara sa dea doi bani pe clienti. Pacat ! Sunt multe comentarii negative,fara nici o reactie din partea eMag !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here