Ce este Google Travel Insights si cum poate ajuta turismul

0
Google Travel Insights este un instrument care oferă celor interesați informații legate de căutările pe Google legate de călătorii și vacanțe.
Google Travel Insights este un instrument care oferă celor interesați informații legate de căutările pe Google legate de călătorii și vacanțe.

Google a lansat Travel Insights, o interfață ce permite analiza căutărilor vizavi de călătorii și vacanțe, cu opțiuni avansate de filtrare pe zone, perioade și hoteluri. Ideea din spate este să ajute firmele din turism să înțeleagă mai bine trendul și să răspundă rapid cererilor. Odată cu ”eliberarea” a apărut și dorința oamenilor de a pleca în vacanțe, iar trendul arată că oamenii sunt nerăbdători să călătorească.

Pentru că până acum estimările se făceau pe baza datelor colectate în anii anterior, agențiile de turism, hotelurile au acum posibilitatea să primească în timp real date legate de opțiunile oamenilor și în acest fel să se poată pregăti mai bine. Prin Travel Insights tot cei interesați pot înțelege mai bine datele locale ce pot ajuta industria turismului să înțeleagă mai bine cererea în domeniu și să ia decizii argumentate.

Destination Insights este unul dintre aceste instrumente oferite de Google, care oferă informații despre destinațiile pe care oamenii dintr-o țară le caută, în interiorul sau în afara ei, precum și date despre zonele unde sunt persoane interesate să călătorească în țara selectată. În cazul României, vedem că cel mai căutat oraș pentru cazare din România este București (în ultima lună). Cele mai mari creșteri în căutări înregistrează Constanța.

Și dacă nu vă așteptați, cea mai căutat destinație a Românilor este Grecia. Iar cei mai mulți călători ce ce vor să vină în România sunt din Germania.

Conform Travel Insights, germanii sunt cei mai interesați să viziteze România.

Aruncați o privire pe Travel Insights și vedeți ce date puteți obțin.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here