Facebook introduce ochelarii smart Stories, realizati cu Ray-Ban

0
Pentru că spionarea prin smartphone/tabletă/laptop nu mai e suficientă, Facebook trece la nivelul următor și ne oferă ochelarii Ray-Ban Stories, pentru poze, filme și muzică.
Pentru că spionarea prin smartphone/tabletă/laptop nu mai e suficientă, Facebook trece la nivelul următor și ne oferă ochelarii Ray-Ban Stories, pentru poze, filme și muzică.

Facebook încearcă să intre și în zona smart wearable oferind prima ediție a ochelarilor smart Ray-Ban Stories. Sunt creați în colaborare cu celebra firmă Ray-Ban, arată simplu și costă numai 299 EUR. Ochelarii folosesc două camere de 5MP, au baterie ce poate ține cam 6 ore la folosire când și când (asta poate să însemne și de vreo 10-20 de ori), se încarcă wireless din tui (poate face până la trei încărcări complete), au touchpad pe margine, difuzoare și trei microfoane cu opțiuni de noie canceling.

Variantele dipsponibile sunt Wayfarer, Meteor și Round, cu combinații de culori. Cele două camere de 5MP pot face până la 500 de poze și undeva la 30 de materiale video.

Ochelarii pot face și ceva ajustări pentru poze, suportând HDR, Night Mode, stabilizare pentru materialele video și ceva funcții automate de îmbunătățire a pozelor. Bineînțeles că pozele ajung în aplicația Facebook de unde le puteți edita și trimite pe orice canal social media doriți – am înțeles că nu sunt blocați doar cu Facebook, deci merge și Twitter, TikTok sau Snapchat.

Pentru ca cei din jur să vadă că cel ce folosește ochelarii ăștia face poze/filme, există un fel de led care se aprinde, deși, din poze, nu îmi e clar pe unde e localizat.

Partea interesantă este că poate acum discutăm în glumă de ochelarii ăștia, însă trebuie să ne gândim că mai devreme sau mai târziu și zona asta de dispozitive wearable va începe să crească. Și de ce să nu recunoaștem, ochelarii nu arată chiar rău, iar prețul de 299 EUR nu e o barieră.

Dacă vă tentează, puteți să îi comandați din Italia sau UK. Detalii aici.

Și uitați-vă la o primă părere:

via FB

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here