Mesaje contra cost de la Facebook

2

face

Cei de la Facebook încearcă prin tot felul de metode, mai mult sau mai puțin apreciate de cei ce utilizează această platforma de social media, să oprească sau măcar să încetinească declinul în care par că au intrat (în ciuda donațiilor pe care fondatorul Mark Zuckerberg tocmai le-a făcut).

Ultima găselniță vizează serviciul de mesagerie al platformei. Se testează deja pe un număr limitat de abonați din Statele Unite posibilitatea introducerii unei taxe pentru cei ce vor să trimită mesaje altor utilizatori pe care nu îi au în lista de prieteni sau cu care nu au contacte comune. Și se vorbește, bineînțeles la nivel neoficial de aproximativ 1 dolar pentru fiecare persoană la care ajunge mesajul. Cam ceea ce presupune un cont Premium in platforma LinkedIn.

Deși au fost date asigurări că numărul de mesaje pe care le-am putea primi de la persoane total necunoscute, și care evidet că vor avea un puternic caracter comercial, va fi drastic monitorizat și limitat (s-a vehiculat o cifră de un mesaj pe săptămână), sunt convins că, dacă acest instrument de marketing va avea succes, confortul nostru ca utilizatori ai Facebook va păli în fața dorinței de venituri ridicate ale acestei companii.

2 COMENTARII

  1. Sa vedem daca in momentul in care va exista cerere din partea advertiser-ilor se va mai respecta limitarea saptamanala promisa. Cred ca si in cazul Facebook, dorinta de venituri rapide invinge in fata grijii pentru utilizatori.

  2. Si uite asa spamul o sa fie in floare! Chiar si cu o anumita limita pe saptamana – acel mesaj va ramane nedorit, nefolositor si extrem de enervant.

    Se pare ca presiunile sunt extrem de mari din partea investitorilor daca cei de la Facebook vin cu fel de fel de idei “geniale” precum Promoted Posts sau mai nou Promoted Messages.
    (O fi stiind el Zuckerberg de ce sa nu se grabeasca cu listarea la bursa – cand mai toata lumea il critica pentru ca amana dezvoltarea companiei)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here