HomeFeaturedFocusCheltuim în medie câte zece euro anual pentru smartphone-ul nostru

Cheltuim în medie câte zece euro anual pentru smartphone-ul nostru

accesories

Cam acesta este rezultatul unui studiu realizat de retailer-ul EuroGsm pe piața din România, care a țintit să identifice suma de bani pe care un utilizator o cheltuie ulterior achiziționării unui terminal, pe accesorii. Această sumă diferă în funcție de tipul de aparat deținut.

„Bugetul de achiziţie pentru accesorii depinde în foarte mare măsură de ce dispozitiv utilizează fiecare. Cei care folosesc telefoane din gama entry level se orientează în special către hands-free-uri, fie cu fir, fie prin tehnologia bluetooth, care le asigură o anumită libertate în utilizarea dispozitivului. Posesorii de smartphone sunt mult mai atenţi cu terminalele lor, astfel încât optează pentru accesorii de protecţie a telefonului, precum husele de silicon, cele create special pentru un anumit model sau foliile de protecţie pentru ecranul tactil”, a explicat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.

Alte accesorii care sunt destul de populare în rândul posesorului de smartphone din România sunt cardurile de memorie microSD sau hands-free-urile. În același timp, o popularitate din ce în ce mai mare încep să capete accesoriile inedite, cum ar fi husele dedicate pentru fitness şi sporturi extreme, care asigură telefoanele mobile în timpul alergării sau exerciţiilor fizice, dar şi mănuşile pentru touchscreen, care permit utilizarea dispozitivelor şi pe timpul iernii, la temperaturi scăzute.

„Printre cele mai inedite accesorii comercializate pe plan local se numără ceasurile cu bluetooth, care se conectează la smartphone-uri şi tablete şi trimit notificări în funcţie de activităţile dispozitivului, căciulile cu căşti încorporate sau husele cu încărcare solară”, a completat Zoltan Halmai.

Potrivit aceluiași studiu, principalele criterii pentru achiziţia de accesorii sunt compatibilitatea cu dispozitivul mobil, modul de întrebuinţare al dispozitivului şi bugetul clientului. În ceea ce privește sexul cumpărătorului, accesoriile cumpărate de către femei sunt în general cele fashion, criteriile de cumpărare ţinând mai mult de aspect, de culoare şi de formă, dar şi de brand. EuroGsm comercializează o serie de accesorii fashion, începând de la genţi, huse colorate pentru laptop sau tabletă, huse pentru telefoane care poartă numele unor branduri de fashion, precum Kenzo, Zadig et Voltaire sau Hugo Boss, cu țintă evidentă către publicul feminin, până la căşti bluetooth sau memorii USB cu design special.

Am vorbit cu ceva vreme în urmă despre accesorii pentru care termenul de “inedit” este prea blând, cum ar fi chiloțeii pentru smartphone sau husa de blăniță de iepuraș. Chiar dacă ele nu se regăsesc în studiul celor de la EuroGsm, la direcția înspre care evoluează lucrurile s-ar putea ca în viitor, apariția unor astfel de produse pe piața din România să nu mai fie atât de surprinzătoare.

2 COMMENTS

  1. Studiul se refera la o valoare medie si cred ca este facut strict pe cifrele de vanzari din reteaua EuroGsm. Eu unul am cumparat doar doua huse pentru smartphone pana acum.

  2. Nu am cumparat nimic pentru smartphone pana acum. Am in vedere un incarcator si suport de masina. Cred ca sunt peste 20 eur.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep