HomeFeaturedFocus“It’s All Possible”este noua temă de comunicare a LG la nivel global

“It’s All Possible”este noua temă de comunicare a LG la nivel global

LG_Brand_ID

Pentru a evidenția angajamentul companiei de a oferi valori şi experienţe diferențiate, LG dezvăluie astăzi o nouă identitate de brand care are ca temă “It’s All Possible”. Strategia de comunicare şi de branding este inspirată din multiplele schimbări în tehnologie şi în comportamentul consumatorului, care au avut loc în ultimii ani. Noua temă de comunicare va reflecta mai bine orientarea companiei asupra unor obiective dedicate consumatorilor.

Fiind un complement al renumitei identități LG “Life’s Good”, noua temă de comunicare va fi poziţionată ca o voce unitară globală, pentru a oferi o experienţă consistentă a brandului în toate punctele de interacţiune cu consumatorii. Începând de astăzi, nouă temă va fi prezentată pentru prima dată printr-un video postat pe panoul electronic LG în New York’s Times Square şi pe site-ul companiei. Ulterior, tema globală de comunicare va deveni extrem de vizibilă în toate punctele de interacţiune cu consumatorii, inclusiv publicitatea online şi print, in-store marketing şi evenimentele de lansare a produselor noi, cum ar fi mult aşteptatul smartphone LG G2, pe 7 august.

“Noua noastră identitate de brand şi campania de comunicare vor încuraja publicul să vadă în companie o forţă de schimbare pozitivă, nu doar în calitate de producător,” a declarat Ki-wan Kim, vicepreşedinte executiv şi director global de marketing în cadrul LG Electronics. “Pentru a crea soluţii care să adauge valoare şi mai mult confort şi bucurie în viaţa cotidiană, consumatorii din întreaga lume sunt sursa de inspirație LG. “It’s All Possible” ne va consolida reputaţia considerabil, ca o companie care are ca punct central oamenii şi care îşi face consumatorii să zâmbească”.

Vă propun mai jos clipul care inaugurează această nouă temă de comunicare. Pare destul de bine sinconizată cu iminenta lansare a lui LG G2, mai ales după ce am văzut, nu mai departe de ieri, că smartphone-ul de la care compania coreeană are mari așteptări va fi personalizat cu alerte sonore interpretate de Vienna Boys’ Choir. Să sperăm că și aparatul în sine va fi la fel de inspirat.

1 COMENTARIU

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep