Samsung loveste in Apple cu o reclama

2

Dacă aveați cumva impresia că faptul că Samsung a debutat un nou set de reclame pentru Galaxy S6 edge+ la o zi după apariția iPhone 6 și 6 Plus este doar o simplă coincidență, ei bine, v-ați înșelat amarnic. Sub numele de “It’s not a phone, it’s a Galaxy”, Samsung a început o acțiune de marketing care are scopul de a evidenția trăsături ale noilor flagship-uri din propria gamă pe care marele rival de la Apple nu le poate oferi utilizatorilor.

Pentru a face acest lucru cât mai evident, în clipul care evidențiază suportul pentru încărcarea wireless pe care S6 edge+ îl are, apare pentru câteva clipe și un iPhone 6 (sau, de ce nu, un iPhone 6s), care nu se poate bucura de această facilitate. Și sunt convins că această primă reclamă este doar un exemplu, vom asista la alte asemenea lovituri.

Interesant este că legislația permite în anumite piețe aluzii directe la produsele competitoare în reclame. Faceți un exercițiu de imaginație și închipuiți-vă cum ar arăta reclamele de la noi dacă acest lucru ar fi permis și în România.

via PhoneArena

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here